Minőségpolitika

MINŐSÉGPOLITIKA

 

A Szent Margit Rendelőintézet feladata és célja, hogy az intézményhez forduló, gyógyulást és segítséget kereső embereket a lehető legmagasabb szakmai színvonalon lássa el.

Célunk elérése érdekében támogatjuk és elvárjuk munkatársainktól szakmai ismereteik folyamatos fejlesztését. A betegek fogadásának, várakozásának körülményeit rendszeresen javítjuk, törekedve az elégedettség növelésére.

Az orvostudományban alkalmazott, a hazai és nemzetközi gyakorlatban elismert korszerű gyógyító-megelőző terápiás módszereket, diagnosztikai eljárásokat vezetünk be az egészségügyi ellátó rendszer keretei között, törekedve a biztonságos betegellátásra. Különös figyelmet fordítunk a törvények, rendeletek, szabályozások és a nemzeti, nemzetközi szabványok, biztonsági előírások betartására.

Minden vezetői szinten és minden munkatársunktól elvárjuk a minőségi szemlélet, a minőség iránti elkötelezettség érvényesülését.

Intézetünkkel szerződéses kapcsolatba kerülő partnereinktől is a minőség tudatos magatartást kérjük.

A Szent Margit Rendelőintézet munkatársai közös akarattal és meggyőződéssel tevékenykednek a kitűzött cél érdekében. A teljes tevékenységi körünkre kiterjedő MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány és a Magyar Egészségügyi Ellátási Standardok kézikönyve követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszert alakítottunk ki és működtetünk.

 

Budapest, 2016. március 5.

 

Dr. Badacsonyi Szabolcs

cégvezető